Rekwisisievorm In Pdf. Gratis drukbare bestelvorm. Nuwe kliënt rekening vorm sjabloon werk. Inlywing van verwante beleggersopvoedingsinligting. Firmas wat kies om hierdie vrywillige sjabloon te gebruik, kan dit in sy geheel gebruik of geselekteerde gedeeltes of taal kies. FINRA erken dat maatskappye hul eie aansoekvorms, metodes en prosesse kan gebruik, solank hulle voldoen aan alle toepaslike regulatoriese vereistes. FINRA ontwikkel en 'n korter weergawe wat demonstreer hoe 'n firma wat bykomende agtergrondinligting van kliënte na rekeningopening versamel, die sjabloon kan aanpas. Let asseblief daarop dat die gebruik van die vrywillige sjabloon geheel of gedeeltelik nie die nakoming van of 'n veilige hawe waarborg ten opsigte van FINRA-reëls, die federale sekuriteitswette of staatswette waarborg nie. Die Nuwe Rekening-aansoek sjabloon is 'n vrywillige model makelaarsrekeningvorm wat as 'n hulpbron aan firmas verskaf word wanneer hulle hul nuwe rekeningvorms ontwerp of bywerk. By die ontwikkeling van die sjabloon het FINRA saamgewerk met 'n firma wat spesialiseer in die aanbieding van beleggersinligting in 'n duidelike, intuïtiewe formaat om te help met die ontwerp van die aansoekvorm.
Let egter daarop dat die nuwe artikel 2165 en die wysigings aan artikel 4512 nie van krag word nie tot 5 Februarie 2018. Die vrywillige sjabloon is deur FINRA geskep met insette van senior bedryfspersoneel en ander reguleerders. Hierdie vrywillige sjabloon is bedoel om te dien as 'n voorbeeld van die tipe aansoek wat makelaarsfirmas aan hul kliënte kan verskaf. Woord - en PDF-formate. Die korter weergawe van die vrywillige sjabloon in Word en PDF formate. Firmas het geen regulerende verpligting om enige weergawe van die sjabloon, geheel of gedeeltelik, te gebruik nie. Engelse nuwe rekeningvorms. Hierdie sjabloon spreek slegs individuele en gesamentlike rekeninge aan. Hierdie vrywillige sjabloon kan aangepas word, sodat maatskappye die vorm kan verander om hul eie handelsmerk, besigheidspraktyke en operasionele vereistes te bevredig.
Sien meer inligting oor die aanpassing van die sjabloon. Ons wye verskeidenheid gratis sjablone is beskikbaar sodat u vinnig op u volgende vorm kan begin. U kan hierdie taak aanlyn voltooi of 'n PDF aflaai om te druk, invul en pos. Die unieke identifiseerder van die hoofrekening sjabloon. Afhangende van die keuse in die Valuta Validasie reël veld, kan 'n gebruiker die verstek geldeenheid op die joernalistiek verander, as 'n ander geldeenheid benodig word. Die beskrywing van die hoof rekening sjabloon. Kies die pos tipe vir die hoofrekening om seker te maak dat slegs die transaksies van die gekose pos tipe na die hoofrekening gepos word. Die veld Postering validering reël bepaal hoe die posting tipe valideer word wanneer transaksies na die hoofrekening gepos word.
Die veld Gebruikersregulasie reël bepaal hoe die gebruiker of gebruikersgroep wat in hierdie veld gekies is, valideer word wanneer transaksies na die hoofrekening gepos word. Druk rekeninginligting bo-aan die finansiële state. Kies hierdie boks as die hoofrekening 'n monetêre rekening is. As 'n hoofrekening beperk is tot debiet - of krediettransaksies, word hierdie vereiste geverifieer wanneer joernaallyne valideer en gepos word. U moet 'n waarde in hierdie veld kies as die rekening in Budgeting gebruik word. Die veldwaardes van die sjabloon word gekopieer na die velde van die nuwe hoofrekening. Kies hierdie opsie om bedryfsrekeninge op te dateer. U kan hierdie veld leeg laat. Wanneer die waarde in die hoof rekening tipe veld inkomste of aanspreeklikheid is, word 'n transaksie vir die hoofrekening in 'n tydskrif outomaties as krediettransaksie voorgestel.
As u 'n hoofrekening skep, kan u die sjabloon kies wat die inligting bevat wat op die nuwe hoofrekening toegepas moet word. Kies hierdie opsie vir rekeninge wat verband hou met kontantvloeivooruitskattings en herwaardasie. As u Kredietbeheer kies, word die totale aantal joernaaltransaksies vir hierdie hoofrekening verhoed om die saldo van die hoofrekening 'n debietbedrag te maak. Monetêre rekeninge word herwaardeer deur die wisselkoers te gebruik van die datum wat in die Datum-veld in die To-groep in die Valuta-herwaardasievorm ingevoer word. Kies hoe die waarde in die valuta-veld valideer word wanneer transaksies na die hoofrekening gepos word. Voer die rekeningkundige konsolidasie-rekening in waarop die transaksies of saldo's van die geselekteerde grootboekrekening by konsolidasie bygevoeg word. As hierdie boks skoongemaak word, word die hoofrekening herwaardeer deur die wisselkoers van die transaksiedatum te gebruik. Kies of 'n tipiese transaksie wat na die gekose hoofrekening gepos word, 'n debiet - of krediettransaksie is. As u Debietkontrole kies, word die totale aantal joernaaltransaksies vir hierdie hoofrekening verhoed om die balans van die hoofrekening 'n kredietbedrag te maak.
Druk 'n leë ry boaan die finansiële staat. Gebruik die gemiddelde van die wisselkoerse wat vir die huidige maand ingevoer is, afhangende van hoe lank dit in werking was. Kies hoe die pos tipe wat gekies is in die veld Posiëring, gevalideer word. Stel valutavertaling en verstekkoers tipes vir finansiële verslagdoening wat Bestuursverslaggewer gebruik. Kies hierdie opsie vir balansstaatrekeninge. U kan templates maak wat gebaseer is op die veldinskrywings vir spesifieke hoofrekeninge wat u as sjabloonmodelle spesifiseer. Kies inligting wat spesifiek is vir die hoofrekening, soos die hoofrekeningkategorie, debiet - en kredietbeheer, en administrasie - en konsolidasie-inligting. Gebruik die gemiddelde van die wisselkoerse wat vir die huidige maand ingevoer is. Kies hierdie boks om te verhoed dat gebruikers handmatig 'n waarde vir hierdie hoofrekening in joernale invoer. Dui aan of die hoofrekening slegs vir debiettransaksies of slegs vir krediettransaksies gebruik word.
Gebruik die wisselkoers wat op die transaksiedatum van krag was. Kies die hoofrekeningkategorie vir die hoofrekening. Vir meer inligting, sien Oor hoofrekening tipes. Die hoof rekening tipe bepaal hoe die rekening as hoof rekening gebruik word. Kies hierdie boks as die hoofrekening ingesluit is in die herwaardering van buitelandse valuta van algemene grootboekrekeninge. As die waarde in die hoof rekening tipe veld koste of bate is, word 'n transaksie vir die hoofrekening in 'n tydskrif outomaties as debiettransaksie voorgestel. Dieselfde konsolidasie regsentiteitrekening kan vir verskeie hoofrekenings in 'n filiaal regsentiteit ingeskryf word. Kies die gebruiker of gebruikersgroep wat gemagtig is om na die hoofrekening te plaas. Voer 'n nommer in vir die verstek hoofrekening. Kies die tipe hoofrekening.
Hierdie beheer is nie beskikbaar in weergawes van Microsoft Dynamics AX 2012 voor kumulatiewe opdatering 6 vir AX 2012 R2 nie. Laat hierdie veld leeg om die balans oor te dra na die Verskil-veld. Druk rekeninginligting bo-aan elke bladsy van die finansiële state. Hierdie veld is slegs beskikbaar vir hoofrekenings wat 'n soort balansstaat, bate, aanspreeklikheid of ekwiteit het, en die boks buitelandse valuta herwaardasie is gekies. Kies hierdie boks om te vereis dat gebruikers 'n betalingsverwysing vir grootboekjoernaal-transaksies invul voordat die transaksies gepos kan word. As u Bestuursverslaggewer gebruik om finansiële state vir u organisasie te genereer, kan u die bedrae op die finansiële state in die verslagdoeningsgeldeenheid vertoon. Kies die verstek valuta wat vertoon word wanneer hierdie hoofrekening gekies is vir 'n reël in die algemene joernaal. Wanneer u 'n transaksie vir die hoofrekening in 'n joernaal invoer, beweeg die wyser outomaties na die Debiet - of Krediet-veld, gebaseer op die keuse in hierdie veld. Stel valuta-, gebruiker - en posinligting vir elke hoofrekening op. Kies hoe die waarde in die gebruikersveld valideer word wanneer transaksies na die hoofrekening gepos word. Gebruik die wisselkoers wat op die verslagdatum van krag was.
Kies die wisselkoers tipe wat u moet gebruik wanneer u finansiële state in 'n ander geldeenheid as die rekeningkundige geldeenheid druk. Voer 'n naam vir die hoofrekening in. Sodra u die vormtipe wat u verkies, gekies het, moet u presies aanpas hoe dit op u bladsy sal verskyn. Hoe voeg ek 'n vorm by my webwerf? Plaas die vorm kode net onder die liggame tag in jou bladsy. Hierdie vorm verskyn bo die inhoud op jou webblad. Hoe aktiveer ek 'n lightbox vorm met 'n skakel of knoppie? Hoe maak ek 'n legacy follow-up boodskap? Hoe voeg ek 'n vorm by my WordPress-bladsy? Hierdie opsie stel of en hoe jou vorm sal animeer soos dit op die bladsy verskyn. Klik op die Gevorderde knoppie.
Klik op daardie boks om uit die beskikbare vormsoorte te kies. Lichtbak verskyn bo die inhoud op jou webblad en jy kan beheer hoe dit op die bladsy verskyn. Op tipe, daar is 'n opsie wat uniek is vir hierdie tipe sodat jy 'n vorm vir besoekers kan vertoon op die punt om die bladsy waarop dit gepubliseer is, te verlaat. Hoe voeg ek 'n aanmeldformulier by my Facebook-bladsy? Om 'n aanmeldvorm te skep, is een van die belangrikste stappe wat jy kan neem om suksesvol te e-pos bemark. Dit kan ingestel word om dadelik te verskyn wanneer u bladsy laai, of u kan dit vervaag of skuif in enige rigting op die bladsy. Voltooi die ontwerp en opstelling van u vorm, soos u enige ander sou wou hê. U kan die Voorskou-knoppie in die Generator vir aanmeldvorm klik om te sien hoe dit werk, of sien die demos hieronder in hierdie artikel. Meer as 40 gewilde web app integrasies maak voorsiening vir naatlose kliënteverhoudingsbestuur, e-pos bemarking, betaling verwerking, en nog baie meer. Gebruik gepasmaakte temas en vormsjablone om die vormskeppingsproses te kortpad.
Meeste van die tyd word haar brein verteer deur gedagtes van diensontwerp, kliënt geluk en kreatiewe oplossings. Vind die Power of Formstack Bespaar tyd en bereik meer met goeie inhoud. Tema-redigeerder laat jou toe om jou vormkleure en lettertipes te pas en stoor jou instellings as 'n aangepaste tema wat op enige vorm toegepas kan word. Wanneer jy met 'n sjabloon begin, moet jy net klein tweaks maak, soos die opdatering van die posbeskrywing, om die vorm aan die gang te kry. Blaai deur jou bestaande temas en vind die handelsmerk-tema wat jy wil hê. Om jou persoonlike tema aan 'n ander vorm toe te pas, is 'n briesie! Om 'n vormsjabloon in Formstack te skep, is nie anders as om 'n gereelde vorm te skep nie. Jessica is die Direkteur van Kliëntesorg by Formstack en is sedert 2012 by die maatskappy. Die gebruik van 'n vormsjabloon is reguit reguit.
Stoor Tema: Stoor die tema wat jy tans redigeer en maak die veranderinge lewendig. Vind die sjabloon wat jy in jou rekening gestoor het. Gaan in die vorm en hernoem dit om dit van die sjabloon te onderskei. Nog 'n manier om die vormskeppingsproses te versnel, is om 'n vorm as 'n sjabloon te stoor. U kan ook sjablone in u rekening stoor wat kopieer en gebruik kan word as 'n beginpunt vir ander aanlyn vorms. Vir meer inligting oor Formstack, besoek asseblief formstack. Kliek hieronder om die Formstack sjabloon biblioteek te sien. Merk die boks langs die sjabloonnaam.
Kies die rekening plek vir die vorm kopie. Byvoorbeeld, as jy 'n klomp werksaansoekvorms skep wat die oop werksbeskrywing insluit, kan jy 'n aansoekvormsjabloon skep vir gebruik as basis. Sy wil 'n verskil maak vir mense en hoop om eendag 'n meester van Zen te word. Vul 'n vorm in. Klik op hierdie skakel om die dialoog Aan die gang te kry, waar jy opsies kan vind vir die oopmaak en invul van vorms wat op vormsjablone gebaseer is. Dit is nuttig in scenario's waar jy nie direk of direk met 'n eksterne databron kan koppel nie. Op hierdie rekenaar Klik op hierdie skakel om 'n vormsjabloon of sjabloondeel in die ontwerpmodus oop te maak. As u hierdie opsie kies, kan u die toegangs - of SQL-databasis versoek of data indien. U kan hierdie voorbeeldvormsjablone aanpas of eenvoudig hul onderliggende ontwerp hersien om idees vir u eie vormsjablone te kry. Kies hierdie boks om die funksies, kontroles en instellings in ontwerpmodus te beperk tot slegs diegene wat ondersteun word in beide InfoPath en 'n webblaaier.
XML of Schema Kies hierdie opsie om die ontwerp van jou vorm sjabloon of sjabloon deel op 'n bestaande XML-dokument of XML-skema te baseer. Connection Biblioteek Kies hierdie opsie om die ontwerp van u vormsjabloon te baseer op verbindingsinstellings wat in 'n dataverbindingslêer gestoor is in 'n databiblioteek. Blank Kies hierdie opsie om InfoPath outomaties die databron vir u te laat maak as u kontroles by die vormsjabloon of sjabloondeel voeg. As u 'n sjabloon deel ontwerp, kan u hierdie boks selekteer as u wil hê dat die sjabloondeel slegs die funksies, kontroles en instellings wat in beide InfoPath en 'n webblaaier ondersteun word, gebruik. Die gevolglike vormsjabloon kan dan gebruik word om data in te dien en te navraag oor die webdiens. Die vormsjabloon of sjabloondeel kan op u rekenaar of op 'n gedeelde plek wees, soos op 'n netwerk deel. Vorms op kantoor aanlyn Klik op hierdie skakel om na die Sjablone op die Microsoft Office Online-webwerf te gaan, waar jy kan soek vir gratis vormsjablone en sjabloononderdele. Wanneer u 'n nuwe vormsjabloon ontwerp wat aan 'n webdiens gekoppel is, bou InfoPath 'n datastruktuur vir u vormsjabloon wat gebaseer is op die webdiens. Pas 'n voorbeeld aan Klik op hierdie skakel om een van die vyf voorbeeldvormsjablone wat by InfoPath ingesluit is, oop te maak. InfoPath maak 'n toegewyde ontwerpomgewing vir die skep van sjabloononderdele.
Databasis Kies hierdie opsie om die ontwerp van u vormsjabloon te baseer op 'n databasis wat geskep is in Microsoft Access 2000 of 2002, Microsoft Office Access 2003 of Microsoft Office Access 2007 of Microsoft SQL Server 2000 deur Microsoft SQL Server 2005. Invoer Klik op hierdie skakel om die invoerwizard te open, wat u kan gebruik om Microsoft Office Word-dokumente of Microsoft Office Excel-werkkaarte in InfoPath-vormsjablone te omskep. Klik op 'n skakel in hierdie lys van onlangs gebruikte vormsjablone om een van die vormsjablone of sjabloononderdele wat jy gereeld werk, vinnig oop te maak. Om toegang tot hierdie webwerf te verkry, moet jy aan die internet gekoppel wees. Webdiens Kies hierdie opsie om die ontwerp van u vormsjabloon op 'n webdiens te baseer. U kan die opsies in hierdie dialoog gebruik om aanvanklike ontwerpbesluite te neem oor beide vormsjablone en sjabloononderdele. Van toepassing op: InfoPath 2013 InfoPath 2010 More. Portefeuljebestuursdienste word verskaf deur Charles Schwab Investment Advisory, Inc. Schwab Charitable is die naam wat gebruik word vir die gekombineerde programme en dienste van die Schwab Charitable Fund, 'n onafhanklike organisasie sonder winsoogmerk.
Versekeringsprodukte is nie FDIC verseker nie, is nie bankgewaarborg nie, is nie deposito's nie, word nie deur enige federale owerheidsagentskap verseker nie, is nie 'n voorwaarde vir enige bankdiens of - aktiwiteit nie, en kan waarde verloor. U kan Adobe Reader hier aflaai. Schwab Charitable Fund het diensooreenkomste aangegaan met sekere affiliasies van The Charles Schwab Corporation. Voel vry om ons te kontak met vrae op enige tydstip. Deposito - en leningsprodukte en - dienste word aangebied deur Schwab Bank, lid FDIC en 'n Gelyke Behuising. Lees asseblief die Schwab Intelligente Portefeuljes Openbaarmakingsbrosjures vir belangrike inligting, pryse en openbaarmakings met betrekking tot Schwab Intelligent Portfolios. Vir die Schwab Bank, Schwab Global Account, 529 Plan en ander vorms wat nie hieronder gelys word nie, klik die Onderwerpe-oortjie hierbo. Sommige teks identifiseer watter vraag die veld op soek is om te beantwoord. Verkies jy tee of koffie? Die enigste deel van die naam kenmerk wat jy moet wysig, is die teks tussen die tweede stel vierkantige hakies.
Online winkel, en tik dan Bestuur verkoopskanaal. In sommige temas word die etikette vir vormvelle weggesteek en word slegs die plekhouer teks gewys. Wil jy 'n gratis katjie hê? Vir 'n teksveld, is die plekhouer teks wat standaard in die tekskassie verskyn, voordat 'n antwoord ingevoer word. Die volgende is voorbeeld vorm velde wat jy kan plak na jou kliënt registrasie sjabloon en verander om jou behoeftes te pas. Sonder dit sal niks ingedien word nie. U kan meer velde by u registrasievorm byvoeg om persoonlike inligting van u kliënte in te samel wanneer hulle inteken vir 'n rekening. Dit is waar die verstek vorm velde gevind word, met elke veld geskei deur 'n leë lyn. Die registrasievorm kode van die kliënt is tussen die vloeibare etikette wat u in die vorige stap gevind het.
Tik in die Shopify-program op Winkel. Die etiket toon die titel vir elke vorm veld. Om u vormvelde aan te pas, sal u die kode van bogenoemde voorbeelde wysig voordat u dit op u kliënt registrasievorm sjabloon stoor. Die kode wat u byvoeg, sal afhang van die tipe vorm veld wat u wil skep. U kan die bewoording verander wat aan u behoeftes voldoen. Maak kennis van die ligging en skakel dan na SharePoint. SharePoint, soos Microsoft InfoPath. Bevorder die velde van XML data na biblioteek kolomme in die vorm biblioteek. Sluit lêer Explorer en keer terug na die werf. InfoPath, of 'n XML-redakteur.
Die twee tipes biblioteke wat templates gebruik, is dokument - en vormbiblioteke. In daardie geval, gaan na jou dokumentbiblioteek en op die lint, klik die Biblioteek-oortjie en dan Biblioteekinstellings. Byvoorbeeld, as jou sjabloon Watermerk genoem word. Nota: as mense op jou webwerf reeds vorms ingevul het wat op die oorspronklike sjabloon gebaseer is, oorweeg hoe enige veranderinge in die sjabloon daardie vorms kan beïnvloed. As die standaard dokument sjabloon is enigiets anders as sjabloon genoem. As daar geen compatible program is geïnstalleer, kan die vorm, as dit ontwerp is om in die blaaier oop te maak, in die blaaier oopmaak. Gebruik hierdie prosedure om die standaard sjabloon aan te pas. Die uitgaweverslagvorm sjabloon word gestoor as die standaard lêer sjabloon in die vorm biblioteek.
Kopieer in die snelkieslys. Skep en stoor jou persoonlike sjabloon in 'n program wat versoenbaar is met SharePoint. Afhangende van jou vormontwerpprogram, sal jy dalk die sjabloon na die biblioteek op jou werf moet publiseer vanaf jou program. U moet volle beheer toestemmings vir die biblioteek hê om 'n sjabloon op te stel. Voeg die individuele XML-data lêers saam wat geskep is van sommige vormsjablone vir verdere verwerking. As u 'n ander sjabloon wil spesifiseer, moet u dit eers in 'n program maak wat verenigbaar is met SharePoint, soos Word, en stoor dit dan in die Forms-lêergids van 'n biblioteek. Dokumentbiblioteek Tik die adres van jou persoonlike sjabloon in die vak Template URL. Navigeer na die webwerf waar jou biblioteek is. Vir meer inligting, sien Open in Explorer of Kyk met File Explorer in SharePoint. Kliek in die gedeelte Document Sjabloon onder die veld Sjabloon URL op Sjabloon verander.
Dokumentbiblioteke U gebruik 'n dokumentbiblioteek om baie verskillende lêertipes te stoor en te bestuur, insluitend dokumente, sigblaaie, aanbiedings, tekslêers en ander soorte lêers. As dit is, moet jy die sjabloon vir die inhoudstipe wysig. SharePoint, soos InfoPath. U kan ook die standaard lêer sjabloon vir die biblioteek aanpas. Lêers versoenbaar met SharePoint-tegnologieë Vir 'n gebruiker om 'n lêer te skep deur die nuwe opdrag in 'n dokumentbiblioteek te gebruik, moet die lêer sjabloon geskep word uit 'n program wat versoenbaar is met SharePoint, soos Microsoft Office Word. As u werf deel uitmaak van 'n Office365-intekening, dan word u moontlik gevra om u gebruikersnaam en wagwoord vir Office365 inskrywing in te voer. In File Explorer, blaai om die persoonlike sjabloon wat jy geskep het, te vind. Standaard het 'n dokument biblioteek 'n lêer sjabloon, genaamd sjabloon. In SharePoint Online, klik Alle dokumente regs bo en klik op View in File Explorer. As u dokument of vorm biblioteek 'n standaard lêer sjabloon het vir 'n program wat verenigbaar is met SharePoint, kan u die standaard sjabloon wysig.
U moet Internet Explorer vir hierdie stap gebruik. Open die biblioteek in File Explorer om die Forms-lêergids te sien wat die lêer sjabloon vir die biblioteek bevat. Maak die program toe as u dit nie meer nodig het nie, of skakel na u werf. Byvoorbeeld, jy kan 'n Microsoft Word-sjabloon skep met opskrifte en voetnote, of ander persoonlike eienskappe, en maak dit die standaard sjabloon vir daardie biblioteek. As jy wil, kan jy spesifiseer dat 'n vorm wat ontwerp is om oop te maak in 'n blaaier altyd in die blaaier oopmaak. As veelvuldige inhoudsoorte aangeskakel is en templates vir daardie inhoudsoorte gespesifiseer word, gebruik die biblioteek die templates wat deur die inhoudsoorte gespesifiseer is, en nie die standaard lêer sjabloon nie. Klik op die inhoud van die webwerf aan die linkerkant. Vir meer inligting oor inhoudstipes, kyk Inleiding tot inhoudsoorte en publisering van inhoudstipes. In hierdie geval, as jy die sjablone vir die biblioteek wil aanpas, moet jy die inhoudsoorte verander.
In SharePoint Server, op die lint, klik die Biblioteek-oortjie en klik dan op Biblioteekinstellings. Die ligging is die webadres van die sjabloon op die webwerf, relatief tot die naam van die werf. Klik onder Algemene instellings op Gevorderde instellings. Byvoorbeeld, as u 'n veld byvoeg wat gebruikers moet invul, kan foute verskyn in die oorspronklike vorms wat ingevul is voordat die veld gevoeg is. Wanneer 'n dokument of vorm biblioteek 'n standaard lêer sjabloon het, word dit gestoor in die Forms-lêergids van die biblioteek. In jou werf, onderaan die bladsy Gevorderde instellings vir dokumente of vorms, en klik op OK. Vir meer inligting, sien Soorte lêers wat nie by 'n lys of biblioteek gevoeg kan word nie. Navigeer na die webwerf wat die biblioteek bevat waarvoor u 'n aangepaste sjabloon wil spesifiseer. Ander programlêers Vir die meeste ander programme kan u die lêer nog in die biblioteek stoor en bestuur. XML-lêer in die vorm biblioteek.
U kan die verstekgedrag in die Openingsdokumente in die Browser-instelling in die gevorderde instellings van die biblioteek verander. Vorm Biblioteek Tik die adres van die persoonlike sjabloon wat u wil gebruik in die vak Sjabloon URL. Volg hierdie prosedure om 'n lêer tipe in te stel om 'n leë lêer in die toepaslike program oop te maak. Byvoorbeeld, as jou sjabloon Bestellings genoem word. Maak die veranderinge wat jy wil, en stoor dan die sjabloon. Belangrik: as File Explorer nie oopmaak of jy sien 'n foutboodskap nie, moet jy dalk jou werf as 'n vertroude werf in jou blaaierinstellings byvoeg. In plaas daarvan om die lêer direk in die dokumentbiblioteek te skep, kan u die lêer in u program skep en dit dan later na die biblioteek laai. Hier is 'n paar wenke en riglyne vir die skep en gebruik van templates. Plak op die snelkieslys. Skep die vorm biblioteek en sjabloon direk vanaf InfoPath.
Dan, wanneer jy of jou gebruikers 'n nuwe lêer skep, word dit in die toepaslike program met jou persoonlike funksies oopgemaak. Klik die Terug-knoppie totdat jy terugkeer na die biblioteek en klik dan op die Vorms-gids om dit oop te maak. Byvoorbeeld, Word oopmaak as die standaard sjabloon 'n Word-sjabloon is, of Excel word oop as die standaard sjabloon 'n Excel-werkblad is. Byvoorbeeld, 'n bemarkingspan kan sy eie dokumentbiblioteek hê vir beplanningsmateriale, nuusberigte en publikasies. Dokumentbiblioteek Die sjabloon word geopen in 'n program wat versoenbaar is met SharePoint en dit word geassosieer met die lêer tipe van die huidige sjabloon. Standaard word 'n vorm biblioteek voorsien van 'n plekhouer lêer, genaamd sjabloon. Van toepassing op: SharePoint Online Office for Business Office 365 Admin Office 365 Small Business Office 365 Small Business Admin SharePoint Foundation 2013 SharePoint Server 2013 Enterprise SharePoint Server 2013 SharePoint Server 2016 SharePoint Online Small Business SharePoint Online bedryf deur 21Vianet More. Elke keer as iemand 'n uitgaweverslag opstel, maak hulle die sjabloon oop as 'n leë vorm wat die uitleg, velde en berekeninge van die uitgaweverslag bevat. Navigeer na die webwerf waar jy jou biblioteek wil skep.
Uitvoergroep, klik Open met Explorer. Vir ander programme kan u nie die standaard sjabloon direk verander nie, maar u kan 'n nuwe sjabloonlêer na die Forms-lêergids van die biblioteek kopieer om 'n persoonlike sjabloon te spesifiseer. Om te sien of verskeie inhoudsoorte geaktiveer is, maak seker dat Ja gekies is onder Onderwerp bestuur van inhoudsoorte toe? Nota: as die instellings in die vak Dokument Sjabloon nie beskikbaar is nie, kan 'n administrateur verskeie inhoudstipes opstel. Inhoudsopgawe afdeling direk bo die afdeling Dokument Templates. Daar kan bykomende voordele wees om 'n vormontwerpprogram te gebruik. Vervolgens spesifiseer jy in die biblioteek die adres van die persoonlike sjabloon. Terwyl ons voortdurend daarna streef om die beste beskikbare sekuriteitstegnologie te lewer, kan daar nie gewaarborg word dat nuwe metodes nie sal verskyn om hierdie tegnologie te omseil nie. As dit behoorlik gebruik word, is hierdie sekuriteitstegnologie, wat gebaseer is op tegnologie van RSA Security, Inc.
U kan die Outomatiese Beleggingsplan gebruik om slegs by bestaande onderlinge fondsposisies te voeg. Meester Alles Toegang 2002 Het Aanbod Die voordele van die nuutste weergawe van Microsoft Access met Mastering Access 2002 Premium Edition te herwin. Spesiale aandag aan nuwe funksies maak die oorgang. Toegangsfunksies, van basies na gevorderd. Die vermoëns van die platform het grootliks uitgebrei met die insluiting van 'n outomatiese werkstroom-enjin, webinhoudbestuursvermoëns en 'n groot aantal dokumentbestuur. Microsoft Office SharePoint Server 2007 het dramaties verbeter en verander oor vorige weergawes van die produk.
Opmerkings
Plaas 'n opmerking