Slaan oor na hoofinhoud

Opsie handel skemas projek


Die FASB het voorlopig besluit dat die bates en laste op die balansstaat aangebied moet word deur middel van 'n vorm van gekoppelde aanbieding. Hersieners van die konsep het gesê dat die fokus van die voorgestelde FDV te smal was en aanbeveel dat die direksie die rekeningkunde vir emissierechten volledig bespreek. Sommige markte is reeds baie lewenskragtig, en baie glo dat wêreldwye markte vir die verhandeling van emissierechten en ander soortgelyke regte sal voortgaan om vinnig uit te brei. Die doel van hierdie gesamentlike projek is om omvattende leiding te gee oor die rekeningkundige kwessies wat verband hou met emissiehandelskemas, insluitend bate erkenning, meting en waardedaling, aanspreeklikheidsrekening en - meting, tydsberekening van wins en verlies van geldherkenning, rekeningkunde vir oesjaar-ruiltransaksies , aanbieding en onthulling. Alhoewel IFRIC 3 onttrek is, het verskeie IASB-raadslede aangedui dat hulle geglo het dat hulle die bestaande IFRS-standaarde behoorlik geïnterpreteer het. Erkenning van 'n aanspreeklikheid vir buitensporige uitlatings. In hierdie skemas is oesjaar-uitruilings onder deelnemers algemeen, aangesien regeringsinstansies gewoonlik toelaes vir meerdere jare op 'n keer uitreik. Die direksies het voorlopig besluit dat die meting van die toegewese toelaes en die aanspreeklikheid vir die toekenning konsekwent moet wees en dat die toegekende toelaes en aanspreeklikheid vir die toekenning aanvanklik en daarna teen billike waarde gemeet moet word. Die Raad het die personeel aangeraai om hierdie projek breedweg in te sluit om alle emissiehandelskemas en verhandelbare regte in te sluit.


Ongebruikte toelaes kan na toekomstige jare oorgedra word. IFRIC 3 het gesê dat toelaes ontasbare bates is en teen billike waarde gemeet moet word wanneer dit van die regering ontvang word. Sommige Task Force lede het opgemerk dat enige konsensus bereik oor die kwessie implikasies kan hê buite die pet en handel emissiehandel skemas, en hulle het nie 'n praktyk probleem of diversiteit in die rekeningkunde vir emissierechten. Die personeel het 'n konsep-voorgestelde FDV vir eksterne hersiening blootgestel, wat verklaar het dat emissierechten nie voorraad is nie. Die direksies het ook bespreek of 'n verpligting wat voldoen aan die definisie van 'n las bestaan ​​wanneer 'n entiteit die toelaes toegeken het. Meting van toelaes en die aanspreeklikheid vir die toekenning. Komitee het 'n aanbeveling vir die Raad goedgekeur om 'n projek op sy agenda by te voeg om die aard van emissierechten aan te spreek en die rekeningkunde vir oesjaar-swaps te verduidelik. Toelaes met dieselfde oesjaarbenaming is fungible en kan deur enige party vergoed word om die uitstoot van enige bron te dek.


IFRIC 3, Emissierechten, in 'n poging om aan te spreek hoe deelnemers rekening hou met pet en handel-emissiehandelskemas. As 'n bron minder as sy limiet uitgestuur het, ontvang dit verhandelbare krediete in die bedrag van die verskil. Die FASB-personeel is bewus van diversiteit in die praktyk, aangesien sommige entiteite 'n ontasbare batemodel vir emissierechten volg. Erkenning van aanspreeklikheid vir buitensporige uitstoot. Die toekenning van toelaes word stelselmatig oor die nakomingsperiode in inkomste erken. Komitee het die personeel opdrag gegee om 'n agenda-versoek voor te berei vir die direksie om te oorweeg of die rekeningkunde vir emissierechten op 'n omvattende wyse aangespreek moet word. Sodra 'n projek goedgekeur, bekragtig, geregistreer en geverifieer is, word sertifikate uitgereik wat verhandel of vergoed kan word in plaas van standaardskema toelaes. Meting van aangekoopte toelaes. Om aan die minimum vereiste te voldoen, kan 'n energieprodusent self REC's genereer, op die ope mark koop, of 'n boete betaal vir die tekort aan REC's wat terugbetaal word. Uniforme Stelsel van Rekeninge is die enigste rekeningkundige leiding wat in die Verenigde State beskikbaar is, wat eksplisiete toelaes uitdruklik aanspreek.


Uitruilings van Niemonetêre Bates, is in Desember 2004 uitgereik. In die praktyk het vrae ontstaan ​​of die oesjaar-ruiltransaksies teen billike waarde verantwoord moet word of gebaseer is op die aangetekende bedrag. Amptelike posisies van die FASB word eers bepaal ná uitgebreide behoorlike proses en beraadslaging. Die direksies het die personeel gevra om terugvoering van belanghebbendes op beide sienings te soek. Die direksies het voorlopig besluit dat gekoopte en toegewysde toelaes as bates erken moet word. Die Raad het ook die personeel aangeraai dat dit nie nodig is om hulself te beperk tot bestaande gesaghebbende literatuur wanneer moontlike rekeningkundige modelle ontwikkel word nie. Besluite word eers finaal ná 'n formele skriftelike stemming om 'n finale rekeningkundige standaarde-opdatering uit te reik. Die IASB verkies bruto aanbieding van die bates en laste op die balansstaat; Dit het egter aangedui dat dit nie teen 'n gekoppelde aanbieding sal beswaar maak nie. Aanbieding van Toelaes en Laste op die Balansstaat.


Die personeel het hierdie opsomming van Raadsbesluite slegs vir inligtingsdoeleindes voorberei. Die FASB het egter ook aangedui dat dit nie geglo het dat 'n onderneming nodig het om die bates en laste te vergoed om die items met 'n gekoppelde aanbieding te kan aanbied nie. Die direksies het ook voorlopig besluit dat aangekoopte toelaes aanvanklik en daarna teen billike waarde gemeet moet word. Cap - en handelsskemas is 'n algemene benadering vir emissierechten. IFRIC 3 is deur sommige kiesers gekritiseer weens die uitwerking daarvan op die inkomstestaat. In 'n basislyn en kredietskema word elke bron wat aan die skema deelneem 'n spesifieke emissiegrens vir 'n tydperk toegeken. Die direksies het ook die personeel gevra om terugvoering van belanghebbendes te soek op beide modelle van die toepassing van die sienings, die verwagte opbrengsmodel en die ontkenningsmodel. Die direksies het ook bespreek hoe 'n entiteit die hoeveelheid toelaes moet bepaal wat onder die aanspreeklikheid vir die toekenning teruggestuur moet word, asook wanneer 'n entiteit 'n verpligting vir emissies moet oorskry wat die toewysingsverpligting oorskry. Die direksies het die aanvanklike rekeningkundige kwessies in 'n pet en handelsskema bespreek.


Bronne wat oor hul limiet is, moet hierdie krediete koop en dit aan die skema administrateur oorhandig om hul oortollige uitstoot te dek. Aan die einde van 'n voldoeningstydperk moet deelnemers toelaes betaal wat gelyk is aan hul werklike uitstoot, en hulle mag vereis word om boete te betaal of om ander boetes te betaal vir emissies wat meer as vergoedingsgeld is. Spesifiek het die direksies bespreek of gekoopte toelaes en toelaes toegeken deur die skema-administrateur voldoen aan die definisie van 'n bate en as sodanig in die staat van finansiële posisie erken moet word. Die direksies het voorlopig besluit dat die toekenning van toelaes 'n verpligte gebeurtenis skep wat voldoen aan die definisie van 'n las en moet as sodanig in die staat van finansiële posisie erken word. Al die gerapporteerde gevolgtrekkings is voorlopig en kan by toekomstige Raadsvergaderings verander word. Die sertifikate word toegeken aan entiteite wat elektrisiteit van aangewese hernubare energiebronne opwek, en hulle mag gekoop en verkoop word. Emissiehandelskemas om kweekhuisgasvrystellings te verminder, het die afgelope jaar vinnig, op nasionale, nasionale en internasionale vlak uitgebrei. Deelnemers mag toelaes met ander koop en verkoop, en vloeibare markte het ontwikkel om hierdie handelsaktiwiteit te vergemaklik. Hierdie direksiebesluite is voorlopig en verander nie huidige rekeningkunde nie. Byvoorbeeld, 'n entiteit kan verwag om toerusting te installeer om die uitstoot daarvan in 2009 te verminder, maar kan in 2008 addisionele toelaes benodig om 'n geprojekteerde tekort te dek.


Na FASB Verklaring No. As jy wil skakel om 'n gebroke skakel te rapporteer, gebruik asseblief die vorm onderaan die bladsy Kontak ons. As die dokument wat u soek, oud is, vra asseblief ons Argief-afdeling vir hulp. Ou dokumente is van die webwerf verwyder en elders geargiveer. Projekte is ook ontwikkel vir 'n wye verskeidenheid van ander emissiereducties soos herbebossing, brandstofwisseling, koolstofopname en berging, en energie-doeltreffendheid. Die tweede opsie is om koolstofkrediete binne 'n emissiehandelskema te koop. Die finansiële vermindering van besoedelings is in die vorm van die kapitaaluitgawes om die projek te ontwikkel of die koste van die aankoop van die vergoeding van die ontwikkelaar van die projek. Daar is verskeie ontwikkelende vrywillige verlagingstandaarde wat projekte as gidse vir ontwikkeling kan gebruik. Die oordrag van omgewingsbestuursregte sal dan 'n ander entiteit toelaat om 'n omgewings rentmeesterskap te eis. Koolstofprojekte het toenemend belangrik geword sedert die koms van die emissiehandel onder Fase I van die Kyoto-protokol in 2005. In hierdie geval gaan die finansiële aansporing na die eienaar van die koolstofprojek.


Aangesien fossielbrandstowwe generasie minder aantreklik raak, sal dit toenemend onaantreklik wees om 'n koolstofdop te oorskry omdat die finansiële afwyking deur markkragte sal groei. Verenigde Nasies Raamwerk Konvensie oor Klimaatsverandering. Neutrale Sone in die Verenigde State. Daar kan dalk nuwe projekmetodologie val wat deur die CDM EB vir postfase II-Kyoto-handel bekragtig word. Dit is ook noodsaaklik om die meting en die verifikasiemetodologie wat toegepas word, te dokumenteer, soos uiteengesit in die projekontwikkelingsdokument. 'N Entiteit waarvan die uitstoot van kweekhuisgasse deur 'n regulerende program beperk word, het drie keuses om te voldoen indien hulle hul pet oorskry. Die koolstofprojek sal lei tot 'n vermindering van broeikasgasemissies wat gebruik kan word om die oortollige uitstoot wat deur die besoedelaar gegenereer word, te vergoed. Die handel bied 'n ekonomiese belemmering vir die besoedelaar, terwyl dit 'n aansporing vir die minder besoedelende organisasie bied. Die finale opsie is om in 'n koolstofprojek te belê. Highland winkelsentrum en winkelsentrum, deur die Chicago Climate Exchange, om die duisende hektaar bos in landelike Georgia direk te befonds.


Hierdie keuse is gewoonlik die minste aantreklik, aangesien die vermoë om te voldoen deur handel. Hierdie evaluasies is geneig om voorwaardelik te wees oor die beskikbaarheid van paneeldata, dus kan dit gedoen word sodra die handelsskema meer gevestig geword het. Watter metodes en statistieke is vir assessering gebruik? Hierdie verslag bied 'n kort opsomming van assesseringsmetodologieë wat gebruik is om verskillende operasionele aspekte en uitkomste van bestaande handelsskemas te evalueer. 'N Literatuur wat tot op hede hoofsaaklik berus op die ETS-ervaring van die EU. Ons bespreek ook die toepaslikheid van hierdie verskillende metodes om die prestasie - en ontwerpaspekte van die Chinese loodskemas te evalueer. Hierdie hersiening is gefokus op die gebiede wat geïdentifiseer is as van belang vir die evaluering van Chinese loodskemas en waar empiriese evaluering reeds uitgevoer is. Hierdie aspekte is die sleutel tot die begrip van die funksionering van ETS as 'n handelsmark en kan beoordeel word vanaf die begin van die skemas en gedurende hul leeftyd. Hoekom is dit 'n belangrike dimensie vir evaluering? Afdeling 4 verskaf sleutel aanbevelings vir die evaluering van die Chinese loodskemas. Algehele aanbevelings word gemaak in die lig van tydsberekeninge en beskikbaarheid van data, asook spesifieke aanbevelings vir elke dimensie van assessering wat in hierdie verslag bespreek word.


Watter data word benodig? Ons het ook 'n aantal vrywillige verpligtinge aangegaan. Hierdie pogings konsentreer op die vestiging van die nodige wetgewende raamwerk en nasionale instellings. Edgar Joussen met hierdie taak. GIZ help sy vennootlande om ekonomiese ramingsvoorwaardes te verbeter, om burokratiese struikelblokke te verwyder en om geskikte ondersteuningsstrukture daar te stel. Shenzhen het begin met die handel in emissiesertifikate, die eerste van die sewe pilootstreke om dit te doen. Maatskappyverteenwoordigers het 'n dialoog aangegaan oor regulasies, strategieë en die implementering daarvan met verteenwoordigers van die Europese industrie en nasionale kundiges uit hul sektor. Vir ons is nou samewerking en vertroue tussen GIZ en organisasies wat betrokke is by internasionale samewerking en volhoubare ontwikkeling van kardinale belang. Die projek het gehelp om die plaaslike handelsplatforms te vestig, plaaslike regeringsinstellings aangeraai en opleiding vir maatskappye uit die sleutelbedrywe in die onderskeie proefstreke te doen. Benewens twee geregistreerde kantore in Duitsland en twee voorstellings in Berlyn en Brussel, bedryf GIZ vanaf ongeveer 90 kantore wêreldwyd.


Nakoming beteken dat dit handel in ooreenstemming met wetgewing, reëls, riglyne en gedragskodes. By GIZ word korporatiewe volhoubaarheid op die topbestuursvlak geanker. Die GIZ-raad bestaan ​​uit tien verteenwoordigers van aandeelhouers en tien personeellede. GIZ ondersteun sy vennote om die vele oorsake van omgewingsrisiko's te identifiseer en help omgewingsbeleid op alle vlakke te moderniseer. Die korporatiewe aksies word gelei deur die beginsels van volhoubaarheid. Die Adviesraad vir die Private Sektor bied 'n platform vir dialoog tussen die private sektor en internasionale samewerking organisasies. Dit het nie net vyf eeue oorleef nie, maar ook die sprong in elektroniese tipesetting, wat feitlik onveranderd bly. GIZ bied streekgebaseerde strategieë met die oog daarop om die reg op voedsel te verseker en landelike ontwikkeling 'n drywer van ekonomiese groei te maak.


Saam met die advies van Duitse en ander Europese kundiges word hierdie ervarings dan gebruik in die ontwerpproses vir die nasionale emissiehandelskema. In Sjanghai en Shenzhen het dit gehelp met die ontwikkeling en aanpassing van tegniese regulasies vir die meting en rapportering van GHG-uitstoot in verskeie sektore. Deur kommunikasie en publikasie van inligting bevorder GIZ die uitruil van kennis en lesse wat met ander organisasies geleer is. Nog nooit was daar soveel vlugtelinge soos daar vandag is nie. GIZ werk regoor die wêreld om vlugtelinge en migrante te ondersteun, die gasheerlande te stabiliseer en die oorsake van verplasing aan te pak. Ons ondersteun ons vennootlande om die strukturele oorsake van gewelddadige konflikte te verlig en die vermoëns vir vreedsame konfliktransformasie te ontwikkel. Dit maak China die eerste opkomende ekonomie om 'n handelsskema bekend te stel om GHG-uitstoot te beperk. Ons streef daarna om basiese maatskaplike waardes te bevorder, soos gelyke geleenthede, solidariteit en deelname, wat die grondslag vorm van 'n vreedsame samelewing waaraan ons die moeite werd kan maak. GIZ maak data en dokumente beskikbaar vir die algemene publiek op sy werk, die impak van sy werk, finansiële resultate en personeelgetalle. Die ervarings van Shenzhen word weerspieël in die beplanningsproses vir die nasionale skema.


Die Raad van Trustees adviseer die maatskappy oor sleutelkwessies wat verband hou met die ontwikkeling daarvan. GIZ bedryf nie net die Duitse regering nie, maar ook internasionale organisasies en ander lande. Dit bestaan ​​uit verteenwoordigers van sake - en nywerheidsverenigings. GIZ het toevertrou Dr. GIZ ondersteun die implementering van internasionale ooreenkomste oor deursigtigheid. GIZ het 'n rykdom aan internasionale ondervinding en bied adviesdienste en projekte in meer as 120 lande regoor die wêreld. Hierdie werk fokus op praktiese implementering en monitering en verslagdoening. Noudat die vlieënierstreke suksesvol in emissiesertifikate verhandel en aanvanklike ondervinding opgedoen is, word die projek sy pogings aangewend om die Chinese regering te help met die voorbereiding en instelling van die nasionale ETS. Die land sal sy hoogtepunt bereik teen 2030. Hulle kan gekontak word deur kliënte en GIZ-personeel. Die uitruil van ervarings met Duitse en Europese instellings speel in hierdie verband 'n wesenlike rol.


Die belangrikste Chinese instellings het die kennis, hulpbronne en politieke hefboom wat nodig is om 'n emissiehandelskema op plaaslike en nasionale vlak te ontwikkel en te bedryf. GIZ dra by tot volhoubare ontwikkeling regoor die wêreld: 'n Paar voorbeelde en tasbare resultate word as kenmerkprojekte aangebied. Regerings en instansies regoor die wêreld kommissie GIZ om hul nasionale programme vir die bestuur van volhoubare ontwikkeling te implementeer. GIZ publiseer 'n wye verskeidenheid inligting en dokumente oor sy werk, uitnodigings tot tender, dienste en finansiële ooreenkomste. Ons integriteit adviseurs is onpartydig, outonome en gebind deur vertroulikheid. Lesse wat in die vlieënierstreke geleer word, word saamgestel en aan die Chinese regering voorgelê. Die GIZ Volhoubaarheidsraad is verantwoordelik vir die bevordering van volhoubaarheid. Die projek behels die privaat sektor op plaaslike vlak en verskaf inligting en opleiding aan relevante maatskappye, plantoperateurs, koolstofmarkte en sertifiseringsfirmas om hulle bekend te maak met die handel in emissies, die toepassing daarvan en sy unieke eienskappe in die verskillende sektore. GIZ help sy vennote om demokratiese stelsels en netwerke in alle sosiale groepe te vestig.


Die hoofplig van die ombudsman is om vertroulik inligting te ontvang aangaande ekonomiese misdade soos korrupsie, vertroue of bedrog. Chinese provinsiale owerhede het na Duitsland gereis waar hulle intensiewe opleiding in emissierechten ondergaan het. GIZ ondersteun die EU op verskeie maniere, van deskundige advies tot praktiese projekimplementering. GIZ werk om 'n toekoms waardige lewe in die wêreld te vorm. Dit is in die 1960's gewild gemaak met die vrylating van Letraset-lakens wat Lorem Ipsum-gedeeltes bevat, en meer onlangs met desktopuitgewersagteware soos Aldus PageMaker, insluitend weergawes van Lorem Ipsum. Die projek bied spesialis advies en opleiding aan regeringsinstansies in die proefstreke, wat handel oor die volgende aspekte van emissiehandel: markontwerp en toesig, regulering en wetgewende raamwerk, definisie van emissiekap, toewysingsmeganismes, handelsplatforms en koolstofregistrasies. Beijing, Sjanghai, Tianjin, Chongqing en Shenzhen, sowel as in Guangdong en Hubei Provinsies. GIZ ondersteun volhoubare infrastruktuurprojekte wat ekonomiese aktiwiteit stimuleer en die basis bied vir beter lewensomstandighede. Die afgeleide optimale oesprys drempels is nuttig om te besluit of dit oes of om te wag.


Hierdie krediete moet terugbetaal word wanneer die bos geoes word. Hierdie vraestel ontleed die effekte van hierdie skema op die waarde van bareland waarop radiata denne geplant gaan word. Gebruik die eenvoudige soekkassie bo-aan die bladsy of die Gevorderde soektog vanaf die bokant van die bladsy om boek - en joernaalinhoud te vind. Jy is tans nie geverifieer nie. Verfyn resultate met die filteropsies aan die linkerkant van die Gevorderde bladsy of op jou soekresultatebladsy. Slegs uitgewer, boeke, of tydskrifte. Onder die Nieu-Seelandse Emissieregelingskema verdien bosse op of na 1 Januarie 1990 koolstofkrediete. Die navorsing wat in hierdie volume aangebied word, is op die werklike ekonomiese, politieke en institusionele beperkings en implikasies. Een van die strategiese doelwitte van die Europese klimaatbeleid is om die EU-ETS met ander vergelykbare skemas te koppel.


Hy is 'n deskundige in internasionale en nasionale klimaatbeleid. Kyoto-klimaatargitektuur en die toenemende skakeling tussen skemas. Verenigde State, Japan en Australië, waarvan sommige uitdruklik die doel van koppeling met ander skemas beklemtoon. Hierdie noodsaaklike navorsing sal relevant wees vir beide die wetenskaplike gemeenskap en beleidmakers wat betrokke is by die ontwerp van opkomende handelsskemas en verrekeningsmeganismes, sowel as die ontwerp van die klimaatregering na Kyoto.

Opmerkings

Gewilde plasings van hierdie blog

Alles oor binêre opsies forum Australië

Aanbieding van binêre op Meta Trader 4 in kombinasie met ASIC-regulering maak Direct FX 'n baie goeie keuse. In die volgende resensie kyk ons ​​na die ForTrader webplatform en kyk hoe u handel kan oopmaak en u posisies kan bestuur om wins te maak. Lees meer oor Is dit vry om rekening oop te maak by binêre opsie makelaar? Ja, dit is absoluut gratis om toegang tot die handelsplatform te kry. Die Ayrex Binary Blast is 'n handelswedstryd vir binêre opsies wat u die unieke geleentheid bied om werklike kontant te maak met 'n demo-rekening. Die maatskappy het 'n paar werklike pogings in die verskaffing van 'n opleiding vir beginners. Geen winste kan teruggetrek word op verskeie rekeninge wat deur dieselfde persoon geopen is nie. Lees meer oor Is dit veilig om 'n deposito te maak? VirTrade het gekies om as 'n ECN makelaar te funksioneer, wat billik genoeg is vir kleinhandelaars wat op die forexmarkte wins wil maak. Dit bied web en mobiele handel opsies in 'n bui...